Online Strategi

online-strategi

Jeres onlineindsats skal som minimum være sin egen omkostning værd. Men i mange tilfælde kan en onlinesatsning ligefrem være en profitabel forretning. Nogen gange endda rigtig profitabel. Online Strategi er, at finde vejen til at gøre onlinesatsningen værdifuld. Og i nogle tilfælde forhåbentlig til en rigtig profitabel forretning.

SAY.dk kan hjælpe jer med at lave en Online Strategi. En Online Strategi kan bestå af:

  • Opstilling af forretningsplan for onlineindsatsen.
  • Online-implementering af forretningsmål .
  • Opsætning og rapportering af webanalyse.
  • Overvågning af besøg fra potentielle kunder og “brand” i søgemaskiner og sociale medier.
  • Strategi for marketingskanaler. Herunder:
    • SEO
    • SEM
    • Sociale medier
    • Content marketing
    • Affiliate
  • Opstilling af optimeringsplan for konvertering.
  • Kommunikationsstrategi.

Ring 30 30 21 30 eller kontakt os her